Derma Untuk Dana PRU 13

Monday, October 24, 2011

11 Beg Tangan Berjenama Mewah Yang Dimiliki Rosmah...





"Datin Seri Rosmah Mansor isteri perdana menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak dikatakan memiliki BAG TANGAN MEWAH BERJENAMA BIRKIN. Rosmah Mansor dikatakan membeli dan memakai BAG TANGAN MEAWAN JENAMA BIRKIN SEBANYAK 11 (SEBELAS BIJI BAG TANGAN MEWAH JENAMA BIRKIN BERHARGA SETIAP SATU US9,000 HINGGA US150,000 (DALAM RINGGIT MALAYSII SETIAP SATU BAG TANGAN BERHARGA RM28,000 HINGGA RM472,000)

Bag tangan jenis mewah berjenama birkin adalah bag barang mewah dan keluarannya cukup ekslusif dan edisi kelurannya terhad, mengikut tempahan dari pembeli dan pemilik. Jenama bag tangan Birkin adalah barang meawah yang hanya dibeli dan dimiliki oleh orang yang kaya raya. Satu lambang kemewahan.

Dalam sidang dewan rakyat tukang cakap dewan Datuk Nazri Aziz tidak memberi jawapan berapa biji bag tangan jenama dan berapa harga sebiji tangan mewah jenama Birkin. Solan asal ditanya oleh wakil Parlimen Serdang Yb. Teo Nie Ching dalam sidang dewan rakyat.

Untuk makluman bag tangan mewah jenama Birkin diperbuat oleh Hermes dan nama bag tangan Birkin semperna nama penyanyi / pelakon Britain Jane Birkin.

Jika bag tangan Birkin milik Rosmah berharga satu sebanyak RM28,000 (harga paling rendah). Rosmah dikatakan memiliki 11 sebelas biji Birkin yang dianggarkan RM28,000 x11 biji. JADI BERAPA HARGA BAG TANGAN ROSMAH?.

Tuan dan puan jawap sendirilah, Tapi bagaimana pul kalau Rosmah memiliki BAG TANGAN MEWAH JENAM BIRKIN YANG BERHARGA RM472,000 (US150,000) DIKALI DENGAN 11 BIJI?.

Hancur hancur kalau begitu perangai Rosmah bini najib Razak. Syabas kepada Yb. TOE NIE CHING ( PARLIMEN SERDANG DARI DAP). Mengemukakan soalan bertulis yang gagal dijawap dan tidak dijawap oleh tukang cakap dewan rakyat Datuk Nazri Aziz.

Rakyat fikir fikirlah dan cuba teka berapa harga BAT TANGAN ROSMAH SEBENAR DAN BERAPA BIJI BAT TANGAN MEWAH JENAMA BIRKIN?

No comments: