Derma Untuk Dana PRU 13

Thursday, November 3, 2011

Justin Bieber Anak Yahudi Telah Hamilkan Anak Orang Lain


Selebriti remaja, Justin Bieber, 17 tahun disaman oleh seorang peminatnya Mariah Yearter, 20 tahun.

Justin Bieber dikatakan bapa kepada bayi yang dilahirkannya. [sumber .]

Samada tuduhan itu benar atau sebaliknya itu bukan isu yang nak ditonjolkan di sini, tapi fenomena sebegitu memang lumrah bagi golongan selebriti di Barat.

Roger Federer selebriti tenis tersohor memiliki 2 orang anak haram sebelum berkahwin dengan ibu yang mengandung anak haram itu.

Begitu juga Maradona yang bersekedudukan sehingga melahir 2-3 orang anak haram.

Kalau di Hollywood, berlebih-lebih lagilah malah berlambak-lambak anak haram hasil dari seks bebas.....hasil dari bersekedudukan.

Fenomena ini telah menular ke Malaysia.

Golongan selebriti samada dari industri filem/drama, sukan dan lain-lain menjadi idola dan ikon remaja.

Cara selebriti ini bergaul.....berpakaian.....berpacaran.....berkhalwat menjadi ikutan remaja bertambah lagi pulak disemarakkan oleh media pencacai dan penganjur yang hanya nampak ringgit dikepalanya.....maka natijahnya lahirlah berlambak-lambak anak haram di kalangan remaja......malah bayi itu dibuang lagi dan mana-mana remaja yang mempunyai sekeping hati yang sudah kering sanggup memendekkan 'talian hayat' bayi yang tidak berdosa itu.

Untuk makluman anda, Justin Bieber ini pernah datang buat konsert di Malaysia.

Golongan yang tengok konsert ini majoritinya remaja Islam......golongan yang menyokong konsert ini majoritinya orang Islam...golongan yang meluluskan konsert seperti ini adalah orang Islam...kalau yang bukan Islam suka dan gemar konsert seperti ini al-maklumlah mereka tidak ambilkira hal-hal larangan Agama, mereka hanya berdiri di atas hak asasi manusia tapi yang merananya adalah orang Islam.

Anda fikir-fikirkanlah.

al-brangionline:

Kami menentang bukan nak jadi Taliban atau semacam Taliban......lebih kuranglah tu.....ke guana Dr.Asri?......alahai.....

Islam tidak akan tertegak dengan hanya kertas-kerja yang 'power' dan hujah yang bernas sahaja.....ia memerlukan pengorbanan nafs dan harta.....

No comments: