Derma Untuk Dana PRU 13

Friday, December 16, 2011

Inilah Pengawal Peribadi Hillary Clinton Yang Bangun Seawal 4:30 Pagi






Dengan mengenggam ak-47, semua pengawal-pengawal keselamatan Hillary Clinton ini mempercepatkan langkah untuk melindungi Tokoh Diplomatik tersebut.

Pada saat genting ini mereka bertanggungjawab untuk melindungi Hillary Clinton , lalu mereka bergegas
ke hadapan kereta untuk melindung VVIP tersebut.


"Turunkan kepala anda, tuan!" agen mendorong Hillary Clinton  telungkup menyembunyikan kepala di tempat duduk kulit. "Jangan bergerak sampai aku beri arahan!."
Mereka ini berlatih untuk kawalan dan keselamatan Hillary Clinton di Kompleks Rahsia Kementerian Luar Negeri , West Virginia.

Jumlah pasukan yang melindungi Hillary Clinton ialah mencapai 13 orang (satu perlima dari pada mereka melindungi Hillary Clinton) .

Persiapan mereka dari segi mental memang mencukupi dan lengkap untuk melindungi Presiden itu.
Banyak yang mereka belajar, contohnya cara untuk menembak secara terbalik,tekan tubi 45 kali dalam masa 2 minit. Dan jogging berkonvoi.

Salah seorang agen ini bercerita bahawa mereka pernah pergi ke Mesir, dimana ketika itu tiada apa pun boleh diminum .Mereka terpaksa menghisap ubat batuk untuk menghilangkan dahaga.

Mereka semua ialah wanita bujang yang sukakan benda lucu, bangun awal sangat, iaitu sekitar 4:30 pagi untuk bermeditasi dan tidur 20 jam kemudian di Food Network.

Dan mereka juga berbelanja banyak atas produk Muka. Tetapi , mereka ini semuanya bahaya, bahaya kepada musuh yang ingin mencederakan Hillary Clinton.-Relax sudah Admin













































sumber:sini

No comments: