Derma Untuk Dana PRU 13

Tuesday, April 3, 2012

Penipuan besar Yahudi Zionis dalam penerokaan Angkasa lepas



"Walaupun kita telah belajar semua tentang bumi,tetapi masih terdapat lagi rahsia alam angkasa lepas.Saya telah kumpulkan beberapa teori-teori konspirasi yang paling terkenal mengenai ruang angkasa. Sekiranya saya tersilap,sila beri pendapat.

Pendaratan Bulan adalah satu penipuan
 Pendaratan di bulan adalah tipu helah Amerika Syarikat. Ini kerana Amerikasebenarnya tidak mempunyai teknologi yang diperlukan untuk mengangkut manusia ke bulan dan kembali ke bumi.

Permukaan Planet Marikh
 Pada tahun 1970-an, kapal angkasa NASA mengambil gambar permukaan Marikh dan menghantar imej kembali ke NASA. Dalam satu gambar, bukit di permukaan Marikh 'kelihatan sedikit seperti muka. Ahli teori konspirasi berteorikan bahawa suatu tamadun makhluk asing menjajah Marikh dan bahagian muka adalah bukti kewujudan makhluk asing.

Permukaan rata bumi
 Pada tahun 1956, Samuel Shelton mengemukakan teori tentang bentuk Bumi iaitu, bahawa ia adalah rata.

Satelit pengintip USA 193
 Pada Dec 14, 2006, Van denberg Pangkalan Tentera Udara melancarkan sebuah roket yang membawa satelit yang dipanggil USA 193. Satelit itu adalah sebahagian daripada program perisikan Pejabat Kebangsaan Peninjauan. Dalam erti kata lain, ia adalah sebuah satelit pengintip.

No comments: